לא מורידות רגל מהגז: הרווחים של יבואניות רכב שומרים על מגמה חיובית

השאירו פרטים לקבלת הצעות מיוחדות לליסינג!

בחרו את חברות הליסינג שמהן תרצו לקבל הצעה:
קבוצת שלמה
  • טיפולים כולל בלמים
  • ביטוח חובה וכיסוי נזקים
  • הנחה בתדלוק (אופציונלי)
  • ₪4,000 הנחה בתשלום ראשוני
טויטה ליס
  • עסקה ל-36 חודשים הכוללת הכל
  • ביטוחים
  • טיפולים
  • שירות בסוכנויות מורשות בפריסה ארצית
  • מוקד שירות ושירותי דרך 24/7
אופרייט
  • מקדמה נמוכה
  • כולל טיפולים וכיסוי ביטוחי
  • נוסעים פחות? משלמים פחות!
  • הטבה בלעדית לסוגרים דרך אתר ליסי – שינוע לטיפולים ולטסט במתנה!
אלדן
  • מקדמה גמישה
  • חבילת צמ״מ (חבילת צמיגים, מצבר, ומגבים)
  • ביטול השתתפות עצמית בעלות מופחתת
  • החזרה לאחר 18 חודשים ללא קנסות

על הקושי בשנים החולפות, יבואניות רכב רבות אינן מעידות על ירידה ברווחים השונים במהלך השנה, אלא דווקא על שמירת המגמה החיובית בעניין. איך זה הגיוני שעדיין ישנן יבואניות שמגיעות לרווחים של מיליונים שקלים? כיצד יוקר המחייה לא משפיע על הרווחים שלהן? את כל זאת ועוד יצאנו לבדוק.
מגמת עלייה אצל יבואניות הרכב.

מלאו את השלבים וקבלו הצעת ליסינג משתלמת ומותאמת בדיוק לכם. 🚗

במבט לאחור: הקשיים שיצרה השנה החולפת

במהלך השנה האחרונה, שנת 2023, שוק הרכבים בארץ נחל לא מעט אתגרים ומכשולים. החל מהמצב הפוליטי במדינה שהשפיע לא מעט על שוק הרכב, מלחמת "חרבות ברזל" שגם היא פגעה באופן כללי ביציבות הכלכלית במדינה ובכך גם בתחום הרכב, היחלשותו של המטבע המקומי שגרמה לעליית מחירים עבור יבואניות רכב רבות ובהתאם גם עבור הצרכן בקצה ועוד. כל אלו, הובילו לפגיעה קשה בתחום, ולעלייה משמעותית במחירי הרכבים בארץ.

יחד עם זאת, יבואניות הרכב השונות, דיווח על הכנסות העומדות על למעלה מ-200 מיליון שקל, כאשר חלק מהיבואניות המובילות בתחום הגיעו גם לרווח העומד על כחצי מיליארד שקל. זאת, על אף שינוי מאזן הכוחות עם כניסתן של החשמליות השונות ובפרט הרכבים הסיניים.

 

על הרווחים והמספרים של יבואניות הרכב

כאמור, על אף הקשיים איתם נאלצו להתמודד לא מעט יבואניות רכב כגון קרסו, UMI וקבוצת שלמה, שהובילו לירידות של למעלה מ 60% ברווחי החברה, עדיין הרווחים עומדים על מספרים מכובדים של מיליוני שקלים הודות לביקוש היציב לרכבים פרטיים במדינה.

כמו כן, יבוא הרכבים בשנה החולפת עומד על אלפי רכבים חדשים שהגיעו ארצה, דוח שמעיד על יציבות מסוימת על אף השינויים והמכשולים עליהם דיברנו.

שלמה סיקסט

מה באשר לעולם הליסינג?

לאור המצב של יבוא הרכבים, המודל העסקי ליבואניות הרכב שאוחזות בבעלותן גם חברות ליסינג במדינה, בהחלט הציל אותן וסייע להן להתמודד עם הרעידות החיצוניות. כך, אחוזי הרווח שנכנסו ליבואניות השונות גדל, ואיפשר להן לשרוד את התקופה החולפת בצורה נוחה ושקטה יותר.

מדובר למעשה בשיטת מכירות שקרתה בתוך קבוצת הרכב, ואיפשרה לה לשרוד בזכות עצמה, ובכך להפחית את התלות בגורמים חיצוניים.

 

חוזרים ובגדול: מכירת רכבים משומשים להצלת המצב

לצד המכירות הרגילות, אחד ממקורות הרווח הגדולים ביותר של יבואניות רכב שונות ותחתיהן כמובן גם חברות הליסינג, היה דווקא ממכירת הרכבים המשומשים. בשל העלייה הרבה במחירי הרכבים החדשים בקופה האחרונה, עלו גם בהתאם מחיריהם של הרכבים המשומשים, ובכך הרווחים של חברות הליסינג שמוכרות אותם בתום תקופה הליסינג עלו משמעותית.

בפועל, מדובר על זינוק של עשרות אחוזים ברווחי ההון של חברות הליסינג ממכירות רכב בהשוואה לשנים קודמות.

 

מהפכת החשמליות ששינתה את פני המשחק

לצד רכבי הבנזין השונים, אי אפשר להתעלם מעלייתם המשמעותית של הרכבים החשמליים והרכבים הסיניים, שבמידה כזו או אחרת חופפים מאוד, לשוק הרכבים בארץ. הזמן האחרון והדוחות האחרונים, לימדו אותנו שמי שלא נכנסה למשחק החשמליות, כנראה הפסידה ובגדול.

יבואניות רכב רבות שלא הצליחו או לא רצו לייבא רכבים חשמליים, חטפו מכה לא קטנה, זאת בניגוד ליבואניות שכן עשו זאת, כדוגמת קבוצת שלמה, שאחראית על יבוא החשמלית BYD, שהפכה כיום לכלי הרכב הרביעי הנמכר בישראל.

BYD ATTO 3

מעבר לאופק: מה צופן לו העתיד של יבואניות הרכב?

ולאן כל זה מוביל? ובכן גורמים רבים בתעשיית הרכבים בארץ ובעולם, מעידים על כך שהיבואניות והשחקנים הוותיקים בתחום לא יצליחו לשרוד עוד זמן רב אם לא יבצעו שינויים מהותיים.

עד כה, רף הכניסה לתחום הרכבים היה מאוד מורכב, אך כעת כשמדובר בעלייתן הבלתי מנוצחת של הרכבים החשמליים המופעלים על ידי לא אחר מאשר המחשב, קל מאוד להיכנס לתחום ואנו עדים לכך עם החברות הסיניות.

זאת ועוד, שהמקום בכבישים בארץ לא תואם את קצת הייבוא, דבר שעלול גם הוא להשפיע לא מעט על השוק.

תוכן עניינים

השאירו פרטים לקבלת הצעות מיוחדות לליסינג!

בחרו את חברות הליסינג שמהן תרצו לקבל הצעה:
קבוצת שלמה
  • טיפולים כולל בלמים
  • ביטוח חובה וכיסוי נזקים
  • הנחה בתדלוק (אופציונלי)
  • ₪4,000 הנחה בתשלום ראשוני
טויטה ליס
  • עסקה ל-36 חודשים הכוללת הכל
  • ביטוחים
  • טיפולים
  • שירות בסוכנויות מורשות בפריסה ארצית
  • מוקד שירות ושירותי דרך 24/7
אופרייט
  • מקדמה נמוכה
  • כולל טיפולים וכיסוי ביטוחי
  • נוסעים פחות? משלמים פחות!
  • הטבה בלעדית לסוגרים דרך אתר ליסי – שינוע לטיפולים ולטסט במתנה!
אלדן
  • מקדמה גמישה
  • חבילת צמ״מ (חבילת צמיגים, מצבר, ומגבים)
  • ביטול השתתפות עצמית בעלות מופחתת
  • החזרה לאחר 18 חודשים ללא קנסות

פוסטים אחרונים

suncar

Suncar: הוותיקה בענף הליסינג שממשיכה לחדש ולספק שירות מקצועי

סאן קאר (Suncar) היא החברה הוותיקה והחלוצה בענף הליסינג הישראלי, עם ניסיון של למעלה מ-50 שנה ופריסה ארצית של חמישה סניפים מרכזיים. החברה הייתה הראשונה שהציגה את המיני ליסינג, את מנוי הימים הגמיש ואת הליסינג התפעולי בהתאמה אישית.
עם מגוון עשיר של רכבים מכל היצרנים, תוכניות מימון גמישות, ושירות חם ומשפחתי – סאן קאר מציעה פתרונות ליסינג מתקדמים ללקוחות פרטיים ועסקיים. הניסיון הרב, החדשנות והאמינות רושמים את סאן קאר כאחת החברות המובילות והאמינות בישראל.

פריים ליס

פריים ליס: הבחירה האמינה של אלפי עסקים ונהגים בישראל

פריים ליס, חברת בת של קבוצת לובינסקי, נחשבת לאחת מחברות הליסינג הוותיקות והמוערכות בישראל. עם ניסיון של למעלה מ-25 שנה וגב של יבואנית רכב הפועלת מעל 70 שנה, החברה מציעה מגוון מסלולי ליסינג פרטיים ועסקיים, כולל ליסינג תפעולי מקיף.
לפריים ליס צי של מעל 10,000 רכבים, רשת שירות ארצית, מוסכים מורשים, ביטוחים חיצוניים אמינים וליווי אישי לכל לקוח. בין לקוחותיה – בנק לאומי, תעשייה אווירית ומטריקס. שילוב של יציבות, שירות מקצועי ואמינות הופכים את פריים ליס לבחירה הטבעית לכל מי שמחפש ליסינג איכותי, נוח ובטוח.

ליסינג פרטי ללא מקדמה

ליסינג פרטי מחירים ללא מקדמה: הדרך לרכב חדש בלי לפתוח חסכונות

ליסינג פרטי ללא מקדמה מאפשר לכם לנהוג ברכב חדש לגמרי – בלי לשלם שקל אחד מראש. מדובר במסלול מימון גמיש ונוח שמאפשר לשמור על ההון העצמי והנזילות הכספית, ומתאים במיוחד למשפחות צעירות, זוגות בתחילת הדרך וכל מי שמעדיף תשלומים חודשיים קבועים על פני השקעה ראשונית גבוהה.
במאמר תמצאו פירוט מלא על תנאי המסלול, ההבדלים מול ליסינג עם מקדמה, היתרונות, הסיכונים והחברות המובילות שמציעות כיום את השירות בישראל.

קבוצת שלמה

ליסינג תפעולי מחירים שלמה סיקסט: הפתרון החכם לניהול רכב ללא דאגות

ליסינג תפעולי מבית שלמה סיקסט הוא הדרך הקלה, הנוחה והחסכונית לנהוג ברכב חדש ללא דאגות. החבילות כוללות תחזוקה מלאה, ביטוח, שירותי דרך, החלפת צמיגים ורכב חלופי – הכל במחיר חודשי קבוע וללא הפתעות. עסקים, עצמאים ולקוחות פרטיים נהנים מגמישות מרבית, יתרונות מס משמעותיים ושירות מקצועי בפריסה ארצית. שלמה סיקסט – הבחירה הבטוחה לליסינג תפעולי חכם.

רכבים שיכולים לעניין אותך

מכירה
קיה סטוניק
שנת 2024 |
45,000 ק"מ
החל מ-₪86,900 לחודש
מכירה
פיג'ו 2008
שנת 2022 |
125,000 ק"מ
החל מ-₪64,900 לחודש
מכירה
סקודה קודיאק
שנת 2021 |
112,000 ק"מ
החל מ-₪0 לחודש
מכירה
סקודה אוקטביה
שנת 2020 |
120,000 ק"מ
החל מ-₪69,900 לחודש

תפריט נגישות

באיזה סוג רכב את/ה מתעניין/ת?

קטנות קטנות
משפחתיות משפחתיות
היברידיות היברידיות
חשמליות חשמליות

איזה סוג ליסינג מתאים לך?

ליסינג פרטי
ליסינג תפעולי
ליסינג פרטי תפעולי
לא אכפת לי, תציעו לי את האפשרות הכי משתלמת בשבילי

כמה קילומטרים את/ה נוסע/ת בשנה?

עד 20,000 ק"מ
20,000-25,000 ק"מ
25,000-30,000 ק"מ
מעל 30,000 ק"מ

מה התקציב החודשי שלך?

1,500-2,000 ₪
2,000-2,500 ₪
2,500-3,000 ₪
מעל 3000₪

בחרו את חברות הליסינג שמהן תרצו לקבל הצעה:

אופרייט אופרייט
קבוצת שלמה קבוצת שלמה
אלבר טויטה ליס
אלדן אלדן

השאירו פרטים לקבלת ההצעות וההטבות:

אני מאשר/ת השארת פרטים על מנת שנציג יצור עימי קשר.

הטופס נשלח בהצלחה!

תודה שהשארת פרטים, נחזור אליך בהקדם.

בעוד 5 שניות תועבר לעמוד הבית.

שלמה סיקסט

רכבי יד 2 בליסינג פרטיפעולי במחירים הכי משתלמים במדינה! החל מ-999 ש"ח לחודש
לקבלת הצעה השאירו את הפרטים שלכם

  • יצרנים
  • דגמים
  • פרטים

בחרו את יצרן הרכב ואנחנו נמצא עבורכם את ההצעות המשתלמות:

אופרייט

השאירו פרטים ונציג אופרייט יחזור אליכם עם ההצעה המשתלמת ביותר!

או חייגו עכשיו: