ג'אקו J7, רכב פנאי היברידי מבית צ'רי הסינית
עם נוכחות מרשימה על הכביש, מערכות שעוצבו ופותחו בהשראת 'יגואר' ו'לנדרובר' ומשדרות עוצמה דינמית, איתנות שטח (מעולה לשבילים, כולל נסיעה בסביבת בוץ, עמיד בכניסה למים עד יותר מחצי מטר) הנדסת אנוש משובחת, אבזור ברמת פרימיום, גג שמש חשמלי במראה יוקרתי ומערכות בטיחות מתקדמות, הג'אקו 7J מתלבשת על קטגוריית הפנאי-שטח-משפחתית בגאווה של מנצחים. מי אמר "אני פנתרה" ולא קיבל?!😊קחו את פנתרת הג'אקו שלכם לטיול בעיר או לשטח, היא תתפקד מעולה בשניהם.
קרוסאובר פרמיום משפחתי עם VIBE של ג'יפון
מבחוץ ה- ג'אקו J7 הוא רכב מרשים, מעוצב בזוויות חדות, מוגבה, יש לו גריל רחב עם סבכה שמדמה מפל מים, חרטום אנכי וגבוה, מרווח גחון 20 ס"מ, זווית נטישה 29 ס"מ, מתלים מכוילים לריסון המרכב (תכונות מעולות לשבילים ולשטח) עיצוב שכולו קווים נקיים מרובעים, חישוקי 19", פנסים קדמיים מלוכסנים לרוחב (סיני או לא?!) תאורת LED, ידיות שקועות בדופן הדלתות, תאורת אווירה היקפית, משטח טעינת סלולר אלחוטי, ועוד אביזרים מפנקים שנשמח אם תגלו אותם בעצמכם.
מעוצב בהשראת יגואר ולנדרובר על ידי מעצבי-רכב עילית
עיצוב הפנים גם הוא ממש מרשים: דשבורד יוקרתי עם אלמנטים שמתכתבים עם החוץ: טאץ' ניקל, אלמנטים ריבועיים, ציפוי בסטייל. המושבים יוקרתיים, סביבת הנהג מושקעת, מתכווננת ומחוממת, תא כפפות נדיב, לוח מכוונים בתצוגה עילית, קונסולה מרכזית (בשליטה חלקית מגלגל ההגה) מושבים אחוריים שעושים כבוד ליושבים "ביציע" ומתחשבים בעובדה שיש להם רגליים וראש שצריכים מקום נדיב😊מאחור יש גם יכולת שליטה על הזזת המושבים ועל פתחי מערכת המיזוג ויש גם פתחי USB.
לג'אקו 7J הייבריד מערכת מולטימדיה 'סוני' משובחת, עם מסך מרשים ברזולוציה מעולה, דוברת עברית עם 8 רמקולים של 'סוני' וסט מצלמות היקפיות 540 מעלות שמאפשרות שדה ראייה מלא יעיל לחניות, להתנהלות בשטח, בשבילים, בין סלעים ועוד (רואים אפילו את מה שקורה ממש מתחת לרכב) המולטימדיה מתחברת לאפל קאר+אנדרואיד, ניתן לחבר אליה שני מכשירי סלולר, לדבר ולשמוע מוסיקה בו-בזמן ולהתענג בדרך אל כל הדרכים שמובילות לא רק לרומא😊.
בכל נסיעה ניתן לבחור בין חשמלי להיברידי, בזכות בורר מצבי נהיגה, הכולל מצב חיסכון, מצב סטנדרט ומצב 'ספורט'. סה"כ 7 מצבי נהיגה (ולא, זה לא מטוס) פשוט ג'אקו משובחת.
אגב, היצרנית צ'רי CHERY היא חברה סינית ממשלתית שמתמחה בייצור מיני-ואנים, רכבי הסעות ומסחריות. והיא אגב מחזיקה מפעלים במלזיה, ברוסיה באיראן (רחמנא ליצלן) ובעוד מדינות שלא כולם שם חובבי ציון😊.
ג'אקו 7J מגיעה בחמישה צבעים בשתי רמות גימור, רמת "האדוונצ'ר" היא ה'פרימיומית' שביניהן. ואגב, לא פחות מ-14 דגמים חדשים של ג'אקו אמורים להגיע לישראל במהלך 2025. אז אל תגידו שאין בישראל חופש בחירה דמוקרטי😊.
מפרט טכני
מאפיין | פרטים |
---|---|
אורך | 4.5 מטר |
רוחב | 186 ס"מ |
מנוע | טורבו בנזין 1.5 ליטר (143 כ"ס) פלוס מנוע חשמלי 204 כ"ס |
נפח מנוע | 1.5 ליטר (בנזין) |
מהירות מרבית | 180 קמ"ש |
תיבת הילוכים | אוטומטית, 3 הילוכים |
לוח מכוונים | דיגיטלי 10.25", מסך מגע 14.8" |
כוחות סוס | 342 כ"ס תפוקה משולבת היברידית (43 קג"מ), 147 כ"ס בבנזין |
האצה | 8.5 שניות (מאפס למאה) |
טווח נסיעה מוצהר | 1300 ק"מ (טווח נסיעה חשמלי עד 91 ק"מ) |
צריכת דלק ממוצעת | ליטר לכל 12 ק"מ |
סוללה | 18.3 קוט"ש לקילומטר (טעינה ביתית 30%-80% תיקח כ-3 שעות) |
טעינת סוללה | (40 קילוואט) תוך כ-20 דקות בהטענה מהירה (DC) מ-30% ל-80% |
מנגנוני בטיחות | בלימה אוטונומית, שמירת נתיב/בקרת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על שטח מת + התרעת פתיחת דלת, 8 כריות אוויר, התרעת תנועה חוצה מאחור, ועוד |
מערכת מולטימדיה | משובחת מבית 'סוני', 8 רמקולים, מסך אנכי 14.8", קארפליי, אנדרואדי, דוברת עברית |
אבזור | מפתח חכם, מושבים בריפוד עור טבעי, חלון שמש, גג זכוכית נפתח, תא מטען 500 ליטר, מערכת תמיכה ב-V2L בת 3.3 קילוואט, חיישני גשם, בקרת אקלים דיגיטלית, ועוד |
אחריות | 6 שנות אחריות (8 שנים על הסוללה או ככלות 150,000 ק"מ) |
מחיר | החל מ-190,000 ש"ח (תלוי בדגם) |
אז איך נסכם את מסלול ההיכרות הזה עם ה- ג'אקו J7? בקריאת עידוד להגיע לנסיעת מבחן.
אל תחכו – ג'אקו J7 2025 מחכה לכם בליסינג פרטי תפעולי עם הנחה של 4,000 ש"ח בתשלום הראשוני. היכנסו לעמוד הרכב ושריינו עסקה 🙂